Financieel medewerker

Financieel medewerker

Deze vacature is succesvol ingevuld!

Financieel medewerker - Werkenbijaalberswico.nl

Fulltime / 38 uur

MBO

Marktconform CAO

Renswoude

Vacature financieel medewerker bij aalbers|wico.

Zoek jij een veelzijdige en interessante baan in de finance? Bij aalbers|wico hebben we een vacature voor een functie als Financieel Medewerker (fulltime, 38 uur).

En dit is niet zomaar een functie: You’ve got big shoes to fill. Onze collega, die 40 jaar lang onze finance heeft gedaan, gaat met welverdiend pensioen. Je neemt deze functie over, en het is van belang dat deze switch vlekkeloos verloopt. Jij gaat ervoor zorgen dat onze business ongestoord kan doorgaan. Hiervoor zijn een scherp oog voor details en een proactieve aanpak cruciaal. Spreekt dit jou aan? Lees dan snel verder!

Financieel medewerker - Werkenbijaalberswico.nl

Wat doe je als financieel medewerker bij aalbers|wico

De vacature voor financieel medewerker is erg breed en veelzijdig. Zo ga je onder andere aan de slag met het:
• Verwerken en coderen van inkomende facturen
• Onderhouden van communicatie met leveranciers over factuurvragen en betalingsregelingen
• Beheren van de volledige financiële administratie, inclusief bank, debiteuren, crediteuren en grootboekadministratie
• Zelfstandig uitvoeren van periodieke afsluitingen, inclusief beheer van tussenrekeningen en balansrekeningen, en boeken van afschrijvingen op activa en loonjournaalposten
• Ondersteunen bij diverse administratieve taken, zoals verstrekken van gegevens aan het CBS en/of opstellen van fiscale aangiftes
• Je hebt hiernaast een actieve rol in het verder digitaliseren en optimaliseren van de financiële administratie en processen

Receptioniste - aalbers|wico

Wat wij jou bieden…

• Zelfstandige functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid en eigen inbreng
• We bieden je een jaarcontract met kans op omzetting naar een vast dienstverband na een jaar
• Doorgroeimogelijkheden naar Senior Financieel Medewerker
• Volop opleidingsmogelijkheden zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen in jouw vakgebied
• Metaal CAO, 25 vakantiedagen, 8 ADV-dagen en een goede pensioenregeling
• Je komt terecht in een gezellig team met 2 directe collega’s
• We doen regelmatig leuke dingen met het bedrijf of het team

Wat neem je mee?

• Je hebt een afgeronde opleiding op MBO-niveau
• Je hebt kennis en ervaring op financieel gebied
• Je hebt affiniteit met techniek of productie
• Je kunt goed zelfstandig werken en je bent in staat om prioriteiten te stellen in je werk
• Je bent analytisch en communicatief vaardig
• Als je problemen of onregelmatigheden signaleert schroom je niet om aan de bel te trekken
• Je bent in staat om zelfstandig beslissingen te nemen en je reageert adequaat op veranderende omstandigheden

Sollicitatieproces

Solliciteren

i

Upload je CV

Selectieprocedure

Uitnodiging

KAM Coördinator

KAM Coördinator

Deze vacature is succesvol ingevuld!

Kwaliteitsmedewerker Metaal - aalbers|wico Renswoude
Parttime / min. 24 uur p/w
HBO
Marktconform CAO
Renswoude

Vacature KAM coördinator bij aalbers|wico

Ben jij op dit moment werkzaam in de industrie of techniek als KAM functionaris of veiligheidskundige, en ben jij toe aan een volgende stap in je carrière? Bij aalbers|wico hebben we ter vervanging een vacature voor een KAM-coördinator (fulltime, parttime is bespreekbaar (minimaal 24 uur).

Als KAM-coördinator vervul je een centrale rol in het waarborgen van de veiligheid en kwaliteit binnen ons bedrijf. In deze functie vind je een mix van uitdagingen en afwisseling, en je krijgt de kans om zelf ideeën aan te dragen voor het verbeteren van de werkomgeving. Op deze manier draag je direct bij aan de veiligheid van je collega’s en zorg je voor naleving van wet- en regelgeving wat bijdraagt aan de algemene veiligheid en kwaliteit van onze dienstverlening.

Kwaliteitsmedewerker Metaal - aalbers|wico Renswoude

Wat wij jou bieden

• Uitdagend en afwisselend werk. Geen dag is hetzelfde en de uitdagingen die er liggen liegen er niet om;
• Veel vrijheid. KAM is jouw afdeling. Jij hebt overzicht, je weet hoe we ervoor staan en je weet wat je te doen staat om dit te regelen;
• Een jong en gezellig team, met hier en daar een eigen mening over veilig werken. Hier deins je niet voor terug. Sterker nog: je bent overtuigend en in staat om je collega’s mee te krijgen als dat nodig is voor de veiligheid.
• Doorgroeimogelijkheden worden aangemoedigd en betaald. Je kunt jezelf oneindig doorontwikkelen door het volgen van opleidingen en cursussen. Denk aan het volgen van een training voor het uitvoeren van audits, een training als middenkader veiligheidskundige of een specifieke vakopleiding op het gebied van veiligheid en kwaliteit.

Veel voorkomende werkzaamheden zijn in deze functie:
• Bijdragen aan de veiligheid van collega’s op de werkvloer en veiligheid in het algemeen
• Op peil houden en verbeteren of uitbreiden van diverse certificeringen zoals VCA, SCL, ISO 9001, NEN-EN 1090.
• Aandragen van praktische oplossingen als er dingen geobserveerd worden die veiliger of beter kunnen.
• Bewaken van de kwaliteit en nagaan hoe de wet- en regelgeving toegepast en geborgd moet worden.
• Begeleiden van audits en certificeringsprocessen.

 

Kwaliteitsmedewerker Metaal - aalbers|wico Renswoude
Vacature KAM coördinator - aalbers|wico

Wat neem je mee?

• Een flinke dosis werklust en je weet van aanpakken.
• MBO+ of HBO-niveau.
• Het vermogen om zeer zelfstandig te werken. Je bent een self-starter, maar je zorgt ook dat dingen geïmplementeerd of afgerond worden.
• Je bent doortastend en gaat problemen of obstakels niet uit de weg.
• Je laat niet over je heenlopen en je kunt goed omgaan met weerstand van collega’s. Hier zie jij een uitdaging in om iedereen mee te krijgen!
• Je bent in staat om heel nauwkeurig te interpreteren waar wetten- en regels over gaan.
• Je hebt een praktische kijk op wet- en regelgeving.
• Je bent in staat om wetten en regels in onze organisatie en voor onze mensen toe te passen zodat ze zin hebben: wij houden ons vooral aan de regels omdat dat de veiligheid van ons personeel ten goede komt.

Uitstekende arbeidsvoorwaarden

• een goed salaris, gebaseerd op relevante kennis en ervaring
• een goede werksfeer: no-nonsense, open en eerlijk in een platte organisatiestructuur
• alle vrijheid om je zowel persoonlijk als professioneel te kunnen ontwikkelen
• 8% vakantiegeld
• 25 vakantiedagen en 65 ADV uren per jaar op fulltime basis
• een pensioenregeling bij PMT
• Overwerk wordt uitbetaald

Sollicitatieproces

Solliciteren

i

Upload je CV

Selectieprocedure

Uitnodiging

Receptioniste / Administratief medewerker

Receptioniste / Administratief medewerker

Deze vacature is succesvol ingevuld!

Parttime / 24-32 uur

Onbepaalde tijd

MBO / HBO

Marktconform CAO

Renswoude

Wat ga je als receptioniste / administratief medewerker bij ons doen?

Als het gezicht van ons bedrijf, ben je niet alleen het eerste aanspreekpunt voor onze gewaardeerde gasten en collega’s, maar ben je ook betrokken bij kantoorprocessen en laat je deze soepel verlopen. Of je nu telefoontjes beantwoordt of administratie bijhoudt, jouw diversiteit aan werkzaamheden houd je scherp.

Wij zoeken een organisatorisch talent met oog voor detail en een flinke dosis enthousiasme. Ben je een teamspeler die iedereen om zich heen motiveert? Dan ben jij de perfecte match!

Wat mag je van ons verwachten?

Naast een uitdagende baan bij een veelzijdig en technisch hoogstaand bedrijf, bieden we je:

  • een goed salaris dat past bij jouw ervaring en expertise
  • een goede werksfeer binnen een leuk bedrijf
  • 8% vakantiegeld en een goede pensioenregeling bij PMT

Wat verwachten we van jou?

  • mbo werk- en denkniveau
  • beschikbaar op de dinsdag en vrijdag, overige dagen in overleg (bij parttime)
  • je kunt goed zelfstandig werken en prioriteiten stellen
  • uitstekende beheersing van Nederlands en Engels, Duits is mooi meegenomen 😉
  • vaardigheid met MS Office en ERP-systemen
  • je hebt een klantvriendelijke instelling

Schoonmaak medewerker

Schoonmaak medewerker

Deze vacature is succesvol ingevuld!

Schoonmaak medewerker - Renswoude - aalbers|wico

Parttime / 12-22 uur

LBO / VMBO

Marktconform CAO

Renswoude

Vacature schoonmaker medewerker m/v bij aalbers|wico

Ben jij op zoek naar een flexibele baan in de schoonmaak? Bij aalbers|wico zoeken we een nieuwe collega! Ons team bestaat op dit moment uit drie dames. In deze functie werk je op een mooie locatie met strakke, nette ruimtes. 

Als schoonmaker bij aalbers|wico ben je verantwoordelijk voor het schoonhouden van diverse ruimtes, waaronder kleedruimtes, kantines, kantoren, vergaderruimtes, toiletten, doucheruimtes en het aanvullen van koffieautomaten en benodigdheden zoals toiletpapier, handreiniger en droogdoekjes. Je draagt bij aan een schone en hygiënische werkomgeving voor al onze medewerkers en bezoekers.

Schoonmaak medewerker - Renswoude - aalbers|wico

Wat wij jou bieden

  • Een uitdagende werkomgeving met veel diversiteit in werkzaamheden
  • Werken in een jong, gezellig en dynamisch team met een informele werksfeer
  • Veel vrijheid en flexibele werktijden bij voorkeur tijdens kantoor- schooltijden.
  • Een marktconform salaris
  • Parttime baan van 12-22 uur
Schoonmaak medewerker - Renswoude - aalbers|wico

Wat neem je mee?

  • Je hebt oog voor detail en je houdt van nature van ‘netjes en schoon’
  • Een positieve instelling en je houdt van aanpakken
  • Je kunt zelfstandig werken
  • Als schoonmaker bij aalbers|wico heb je een zelfstandige functie met veel vrijheid. Bovendien bieden wij flexibele werktijden en een marktconform salaris.

Uitstekende arbeidsvoorwaarden

  • Flexibele werktijden
  • Marktconform salaris
  • 25 vakantiedagen en 8 dagen ADV o.b.v. 40 uur.
  • Eventuele overuren worden uitbetaald

 

Sollicitatieproces

Solliciteren

i

Upload je CV

Selectieprocedure

Uitnodiging

Loading...