Secretaresse commercieel

Secretaresse commercieel

 Renswoude   Parttime (20-24 uur)

Ben jij de secretaresse met een no-nonsense instelling die een dynamische en commerciële rol ambieert in een technische omgeving? Lees dan snel verder!

Wat ga je als secretaresse bij ons doen?

Geen dag is hetzelfde en dat komt door deze veelzijdige functie! Samen met drie collega’s ben jij namelijk hèt aanspreekpunt voor al onze gasten en medewerkers. Het unieke aan deze functie is de grote variatie aan werkzaamheden. Voor jou betekent dit dat jij naast receptiewerkzaamheden tevens werkzaamheden voor onze collega’s op de commerciële binnendienst gaat verrichten. Maar het kan ook incidenteel voorkomen dat je onze directeur zal ondersteunen bij administratieve- of notuleer werkzaamheden.

Kortom, de werkzaamheden variëren van het beantwoorden van de telefoon, het ontvangen van gasten en diverse administratieve taken tot aan het opstellen, aanmaken en versturen van offertes. Omdat wij ook internationaal actief zijn is het belangrijk dat je sterk bent in de Nederlandse, Engelse en Duitse taal, zowel in woord als geschrift.

Deze veelzijdige functie is niet in beton gegoten en daarom kijken wij ook altijd naar jouw kracht. Wij bieden je namelijk de mogelijkheid om jouw werkzaamheden verder uit te breiden met werkzaamheden die bij je passen. Dit kan op het gebied van zowel receptie, commerciële ondersteuning of marketing zijn!

Heb jij de toegankelijke en flexibele houding, zorgvuldigheid en enthousiasme die wij zoeken en werkt iedereen daardoor graag met jou samen? Reageer dan snel!

Meer weten of direct solliciteren?
Neem contact op!

Laat je gegevens achter in onderstaand formulier dan nemen we contact met je op en vertellen we je graag over je nieuwe baan 😉

Sollicitatie - Secretaresse commercieel

Kies bestandNiets geselecteerdBestandstype: pdf, doc, docx. Max.: 2 MB

Wat mag je van ons verwachten?

Naast een uitdagende baan bij een veelzijdig en technisch hoogstaand bedrijf, bieden we je:

  • een marktconform salaris, gebaseerd op relevante kennis en ervaring
  • een goede werksfeer: no-nonsense, open en eerlijk in een platte organisatiestructuur
  • alle vrijheid om je zowel persoonlijk als professioneel te kunnen ontwikkelen
  • 8% vakantiegeld
  • een pensioenregeling bij PMT

Wat verwachten we van jou?

Je hebt een open en eerlijke persoonlijkheid en gevoel voor humor, maar wij vragen ook:

  • mbo +/ hbo werk- en denkniveau
  • goed zelfstandig werken en prioriteiten kunnen stellen
  • pro activiteit, initiatiefrijk en een hands-on mentaliteit
  • vaardigheid met MS Office / ERP-pakketten
  • resultaat- en klantgericht
  • een sociale en dienstverlenende houding

  Oplossingsgericht denken

  Meer dan 15.000m2 expertise

  Zeer geavanceerd machinepark

vacature

Loading...
×

Vragen? Chat met onze HR-afdeling

×